چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در خارج مرزهای کشور در حالی برگزار شد که عده‌ای از افراد قصد اخلال در روند رأی گیری‌ها داشتند.

ایران و انگلیس - سفارت ایران در لندن

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: این افراد روبروی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران تجمع کردند و با فحاشی و اقدامات تحریک‌آمیز سعی داشتند تا رأی دهندگان را مجبور به واکنش کنند.

در همین رابطه خبرنگار ایرنا در لندن به سراغ سرپرست و کاردار سفارت ایران در لندن و همچنین رئیس کمیسیون اسلامی حقوق بشر در انگلیس رفته تا از آخرین اقدامات این دو نهاد برای مقابله با این افراد با خبر شود.

در همین راستا علی متین‌فر سرپرست و کاردار سفارت کشورمان در لندن با اشاره به جمع‌آوری مدارک و اسناد تعرض اوباش به هموطنانمان، از طی شدن مراحل شکایت از اراذل وابسته به گروه‌های ضدایرانی خبر داد. مسعود شجره رئیس کمیسیون اسلامی حقوق بشر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر داد که این نهاد اسلامی از پلیس لندن خواسته تا نسبت به برخورد با فحاشان و تعرض کنندگان به شهروندان ایرانی اقدام کند.

کد خبر 866869
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    7 4
    این افراد معلوم الحال بازندگان زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی هستند . خودشان را از مملکت و ملت جدا کردن و موجب بدبختی خودشان و خانوادهایشان شدند که نه راه پیش دارند و نه راه پس افسوس و صد افسوس به حالشان.اما من در کشورم در کنار همیهنانم و خانواده و اقوام در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنم
  • FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    2 0
    ننگ بر وطن فروشان آواره و انگل دنیا .لعنت بر حامیان آنها و دشمنان ایران زمین.